Säkerhetsväst

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Juniib
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 650
J

Juniib

Igår var jag i Falsterbo och jag provade då flera olika säkerhets-västar. Jag har haft min gamla väst länge, men nu börjar jag växa ur den. Jag är 16 år och provade en S i vuxenstorlek, när den var som mest inspänd så behövde den vara ungefär tre dm mindre i omkrets för att sitta bra, den stod rätt ut från kroppen :) Jag provade också en XS, den var för stor för mig och för kort i ryggen, alltså behöver jag en S pga min längd. Är det någon som kan hjälpa mig nu, var hittar jag små västar? Min enda krav är att det finns blixtlås fram och att den är i klass 3.

Sv: Säkerhetsväst

En zippa tror jag går att måttbeställa. Det kanske är nått?

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 517
Senast: JennyLz
·
Utrustning Diskuterade säkerhetsvästar häromdagen och det där med att i princip alla (hopp-)ungdomar slänger västen längst in i garderoben och... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
15 891
Utrustning Hej var och provade säkerhetsvästar med 6-åringen ikväll och vi hittade ingen som passade riktigt bra. Har tidigare haft Aerowear Reiver...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: Maartinaaw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka