Säkerhetsvästarna... icke godkända?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mildis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 62
  • Visningar Visningar 4 759
Sv: Säkerhetsvästarna... icke godkända?

Grattis ni storbystade kvinnor som hittat passande säkerhetsvästar! :bow:

Jag ligger mellan B- och C-kupa och JAG har ibland problem med att det känns obekvämt och ont :o Det är fruktansvärt vid nedsittning i mellan/ökad trav! Jag önskar alla kvinnor en välpassande väst som varken trycker ihop bysten eller "släpper dom fria" :rofl:

Av denna reflektion att dömma, så MÅSTE dom som designat västarna vara KARLAR :devil:

Sv: Säkerhetsvästarna... icke godkända?

Ja hur fan ska man kunna ha en vanlig väst för 500 spänn när man inte ser ut som en planka? :S Men men, enligt testet va det ju dom "klumpiga" västarna som var säkrast. Men dom ska ju sitta på också. Men just det med kvinnliga former och säkerhetsvästar är något som sopas under mattan... Förrutom zippan då som har bådr barn, herr och DAM storlekar. Speciellt utformad för kvinnor :D:banana:

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 506
Senast: JennyLz
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 450
Senast: bollen__
·
Utrustning Jag använder nästan aldrig säkerhetsväst längre (:o) av den enkla anledningen att jag inte riktigt trivs i den.Jag har alltid haft...
Svar
7
· Visningar
1 256
Utrustning Efter en olycka för 2 veckor sedan måste jag byta ut både hjälm och väst. Hjälmen tog en stor smäll. Och västen klipptes sönder av... 2
Svar
29
· Visningar
3 411
Senast: Wilfa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka