Bukefalos 28 år!

Saknad drever.

Nebraska

Trådstartare
Tydligen så har man omhändertagit en drever här,men inte funnit någon ägare fast det gått ett par dagar.
Men dom kan ju springa lång dom små rackarna.Och nånstans har den säkert en ägare som saknar den.Så jag tänkte bara lägga ut en tråd här.
 
hoppas ägaren hör av sig,du kan ju även ringa polisen i län rundt omkring.
 
Jag hoppade till lite när jag såg detta. MEN så öppnade jag och insåg att det inte kan stämma.
Här har det saknats en drever sedan en vecka tillbaka (inte min) försvann under en jakt.
Ägaren följde efter med pejlaren när den plötsligt bara försvann :confused: Pejlen blev tyst och hunden spårlöst borta.
 
har du kollat id märkning eller chips?? eller kolla på jägarförbundets saknade hundar sida...

*martha som blev av med sin hund för ett år sen, och hade önskat att nån tagit hand om honom* :cry:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
14 813
Senast: ildiko
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 341
Senast: geting
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 249
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp