JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Säljare anmäld för bedrägeri
Moderator
Hästnyheter
Den stora hästköttskandalen 2013, då hästkött såldes som nötkött i bland annat Sverige, har lett fram till åtal. Fyra personer åtalas...
Hästnyheter
En kvinna i Enköping var fodervärd åt en annans häst – som hon sålde till en tredje person. Nu har fodervärden dömts för bedrägeri och...
Hästnyheter
En kvinna i Enköping sålde en annan kvinnas häst. Nu har hon åtalats för bedrägeri mot köparen och förskingring mot hästägaren. ...
Hästnyheter
En kvinna från Göteborg lurade människor på tusentals kronor – via Facebook. Nu står hon åtalad för bedrägeri.
”De betalade i tron att...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Det är många som är positiva! Vilket känns skönt, jag blir så himla osäker, kan ju ingenting om de där. Vet knappt vad jag ska välja för...
MattiZ
27 minuter sedan
Svar: 1 471
Visningar: 114 897
Grenar
Surkål
Hästvård Såg ett inlägg på insta om tips att ge surkål för probiotika. Tydligen massor av rätt sorts bakterier sa en googling också. Någon som...
Fiorano
29 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 17
Vård
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Ja, hon kan ha skadat gaffelbandet utan att du har märkt det. Var det nedre fästet? Svårt att märka av någon svullnad där.
Min drummel...
Marvin
47 minuter sedan
Svar: 844
Visningar: 66 883
Vård