Fraggel_Tess
Trådstartare
Ja, vi gillar att spela sällskapsspel, men behöver lite tips. Vi gillar en salig blandning såväl Uno, Diamanten, Ali Baba som Spingo. Har ni några att rekommendera?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ålder på spelarna?Ja, vi gillar att spela sällskapsspel, men behöver lite tips. Vi gillar en salig blandning såväl Uno, Diamanten, Ali Baba som Spingo. Har ni några att rekommendera?
Ålder på spelarna?
Spelerfarenhet?
Vilken typ av brädspel gillar ni mest?
Ålder 9 - 62 år typ. Erfarenhet varierar. Vi gillar att tävla mot varandra men Monopol är en favoritÅlder på spelarna?
Spelerfarenhet?
Vilken typ av brädspel gillar ni mest?
Åhh Diamanten älskade jag när jag var yngrehar inte spelat det på många år.
Jag rekommenderar klassikern Monopol. Finns ju i olika varianter om man vill anpassa sig till yngre spelare åxå.
Jag gillar 1313 Dead End Drive. Du ska bli först med att mörda alla dina konkurrenter i jakten på ett stort arv![]()
Hundraåringen kan ju funka. Med andra ord är också ett kul spel där man får träna hjärnan lite också.
Får ta en koll på det. Tack!Ticket to ride kan jag gott rekommendera. Det är lätt att förstå men ändå kul om och om igen.
Ticket to ride är favoriten här hemma, finns flera olika varianter, en del tar längre tid att spela än andra.Ålder 9 - 62 år typ. Erfarenhet varierar. Vi gillar att tävla mot varandra men Monopol är en favorit