Samla galoppen

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare sufiiee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 194
S

sufiiee

Jag behöver alla tips jag kan få på alla olika sorters övningar för att kunna träna på att samla traven! :)

Min häst kan i princip bara 2 växlar just nu känns det som och det är framåt (normalt) och snabbare haha. Så behöver därför lite hjälp om hur man kan träna på att samla galoppen. Det är främst hoppningen vi satsar på så att övningarna innehåller bommar/hinder är bra men inget måste! :)

Sv: Samla galoppen

Om du inte kan samla traven ska du inte ens försöka galoppera? Lär dig saker från början, skritt, trav galopp.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 891
Senast: Emuliiaa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 719
Senast: Ragdoll
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 461
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka