Samlare vs Slängare

Sv: Samlare vs Slängare

jag "samlar" på allt. från spännen från trasiga grimmor till sidostycken och benskydd.
kan inte kasta nåt.. "kan ju vara bra att ha om...." tänker så JÄMT!
Därav orsaken att jag inte kan stänga garderoberna i sadelkammaren.. :crazy: :)

Helt klart en samlare. Har jättemycket gamla, men fräscha grejor som har varit "ute" i några år, men som nu börjar bli poppis. Bara att damma av och börja använda.
Sen är det kul t ex med gamla träns, som man lessnat på. Jättekul att plocka fram efter nått år, då gillar man dom igen.....

Jag är en supersamlare! :D

Har kvar allt nästan, utom det som ramlat i bitar eller nån enstaka grej man gett bort/sålt..

jag brukar försöka sälja saker jag inte använder men ofta tänker man att "det kan komma till användning nångång", vilket det aldrig ändå gör..
ibland har man gett bort nått.
slänger sällan, om det nu inte är trasigt eller vääääldigt använt o gammalt.

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 652
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 822
Senast: QueenLilith
·
Äldre Det börjar bli dags för vårstädning, och efter en titt i alla utrymmen blir jag mer eller mindre gråtfärdig innan jag ens börjat... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 044
Senast: hastflicka
·
Hästmänniskan Hej alla kloka människor. Jag vet inte vad jag vill med denna tråden eller jo jag vill ha andra människors åsikter, tankar, förslag på...
Svar
16
· Visningar
3 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka