Samma passform som Bates Isabell?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare esther
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 795
E

esther

Har precis sålt en bates isabell, söker nu ett billigare alternativ med liknande passform, då jag var mkt nöjd med den på en av hästarna. Visst finns de i konstmaterial?

Är det samma tillverkare som gör wintec och bates, eller är det bara cairsystemet och utbytbara koppjärn som är likt? Hur är wintecen i passform?

Finns det kanske andra märken som är snarlika?

Hoppas...

Sv: Samma passform som Bates Isabell?

Wintec Isabell och Bates Isabell är samma sadel, enda skillnaden är att Wintec är i syntet. Bates är tuillverkaren som gär både Bates, Wintec och Caprilli. Du kan alltså lugnt gå och köpa dig en Wintec Isabell om du trivdes med Bates Isabell!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 426
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 847
Senast: QueenLilith
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott... 2
Svar
20
· Visningar
7 747
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 760
Senast: Pancakes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka