Sv: Samma sadel??!
Det förvånar mig inte ett dugg. Själv är jag uppstallad på en anläggning där många rätt så etablerade tävlingsryttare har sina hästar. Dels så är det en SM-ryttare i hoppning som fn. ligger 8:a på rakningslistan

som har sina hästar i ett stall, han har Två sadlar. Båda är Prestige för det har ja spanat in i sadelkammaren hehe
Hästarna kommer ju och går oftast, och dessutom så är inte alltid heller de ryttarna som tävlar så mycket - vad jag har sett, alltid svinrika. Som alla verkar tro. Visst de har oftast märkeskläder både till vardags och hästeriet, har fina hästar, fin utrustning osv. Men ekonomin är ofta begränsad, man tvingas anställa någon svart och man har inte råd att köpa in mer än vad som är nödvändigt till stall och hästar...
Kan tänka mig att det gäller fler elitryttare osv. än vad man säkert inte tror!
Speciellt de som hyr in sig och hästarna på någon annans anläggning.
Men även vissa privatryttare som har fler än häst här, t.ex. stallägarens dotter som har tre hästar, har två sadlar till sina. En stübben o en Prestige, men hon använder nästan bara Prestigen jämt.
A som jag rider för, har ett flertal hästar men bara två sadlar. Den ena sadeln går det dock att Värma om bommen på något sätt, om jag förstått det hela rätt...