Sammetstäcke, var?!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 012
T

Tican

Har glömt var jag såg det! Ett jättefint sammetstäcke, i beskrivningen stod det typ "flenell-insida, mycket bra passform, perfekt tävlingstäcke" och det kostade 469 om jag inte minns fel. Jävligt snyggt, svart var det på bilden. :d Var på nätet var det?? Nån som vet??

Gud så snyggt det var :love: Nån som kan gissa vad min mamma ska få i julklapp? :angel:

Ja de va de! :bow: Asfiiiint! Det mörkgröna med ljusgrått "Antica" på sidan. Åhh.. :love: Inte ens dyrt va de.. :d

Annars har/hade Granngården himla snygga sammetstäcken också, till mkt bra pris tycker jag mig minnas, i färgerna svart, mörkgrått och grönt med snygg passpoal.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 126
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 338
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 872
Senast: Derivata
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 828

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023