Samshield hjälmen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fauvette
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 603
Sv: Samshield hjälmen

Hej
Den finns ju i en massa roliga färger! ( om man gillar sånt)
Passformen vet jag inget om!
Jag skulle själv inte vilja ha en...

Sv: Samshield hjälmen

Har inte sett den på någon (inte tänkt på det iaf) men den var ju jätte fin, skulle helt klart kunna tänka mig:love:

Men den är ju alldeles för dyr:

"FÖR DEN SOM HAR ALLT
Den här exklusiva hjälmen av märket Samshield marknadsförs av UT Fashion & Sportswear. Enligt tillverkaren är den bättre ventilerad och lättare att göra ren (innanmätet går att plocka ut) än andra hjälmar på marknaden. Hjälmen finns i en rad utföranden, bland annat med kristaller, äkta ormskinn eller krokodilskinn som dekoration. Men smakar det så kostar det. Prislappen börjar på 590 euro för standardutförandet. Den dyraste varianten går loss på 1490 euro."

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Ändrad av Gunnar: Konsumentverket har hört av sig till mig om att informationen som publicerades här hade någon form av felaktighet i...
Svar
1
· Visningar
354
Senast: MiniLi
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
585
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
652
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
248
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈