Samsung galaxy s3-Facebook problem

zalleg

Trådstartare
Någon vänlig bukare som vet hur man lägger upp bilder i albumen på fb? ?
Lägger alltid upp bilder via telefonen och de hamnar alltid i mappen mobiluppladdningar.
Har ingen lust att krångla med att föra över bilderna till datan och lägga upp de därifrån. Använder aldrig datan.

Sv: Samsung galaxy s3-Facebook problem

Nu har inte jag en Samsung, men antar att det fungerar på samma sätt. Om jag valt en bild och sen går dit jag kan skriva nåt om bilden, så finns det en ikon till höger om kameraikonen (precis nedanför textfältet) som ser ut som ett fotoalbum. Klickar jag där kan jag välja vilket album jag vill att bilden hamnar i.

Sv: Samsung galaxy s3-Facebook problem

När du lägger upp dom på FB kan du välja album. Det är en av de symbolerna längst ner på statusuppdateringen eller fotouppdateringen. Brevid där du lägger till person, plats etc.:)

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
966
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Min Samsung Galaxy S7 börjar sjunga på sista versen, nu senast så är det 3,5 mm uttaget som börjat glappa. Skärmen är kass efter en... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 229
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
23 714
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka