Samsung galaxy surfplatta

zanzan

Trådstartare
Har blivit med surfplatta och det är ju en fantastisk pryl. MEN hur gör jag närvjag behöver högerklicka? Jag vill få fram bildadressen (vet inte om det heter så, men den man behöver för att exempelvis kunna lägga upp bilder här) men hur gör jag , med plattan??

Hoppas nån vänlig själ vet:)

Sv: Samsung galaxy surfplatta

Jag har bara prövat på egna bilder på Photobucket, det lär ju bara vara jag som inte kan lista ut hur man gör - irriterande:p

Sv: Samsung galaxy surfplatta

Men på photobucket kopierar du ju inte själva bilden, utan den länk som är bildadressen.

I photobuckets webbversion finns adressen i fält under bilden. I appen under i-knappen (alltså information).

Förresten: om det är webbversionen du använder är det inte säkert att den funkar på platta. På min ipad gör den det inte. Men appen, som säkert finns för android också, funkar bra.

Att högerklicka på bilden är dock fel. Du måste hitta fältet med bildens adress och kopiera där.

Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 169
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
27 067
Senast: monster1
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 664
Senast: Takire
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 246
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S