Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Alltså... jag bjuder gärna på bilden. Men det är alltså ärligt så att är man så gammal :o så att man tävlade på den tiden (då dom flesta av er inte ens var påtänkta :cool:) när Boeri var inne :angel: så är det en bedrift att ens existera på nätet....
Sen att fixa med bilder är grym överkurs :p

Jag måste kolla i gamla album om jag har nån bild där man är iklädd en Borei, tror jag hade sinnesnärvaro nog att slita av den när man såg en kameralins närma sig. :D
Som med allt mode så återkommer det säkert med Boeri, DÅ kan vi slänga fram bilder för att visa hur inne vi var! ;)

Nja.... vackra var dom ju inte, men det tycker jag inte om dagens "Franke-hjälmar" med blanka flaggor eller i diarre-brunt heller :angel:
Varma.... ja utan tvekan
Klämde på kinderna... nej det tyckte jag inte och dom stora hålen för öronen var ju för att man skulle kunna höra instruktören.
Jämnfört med de andra hjälmar som fanns då var den, bortsett från värmen, faktiskt bekväm.
Jofa hade också godkända hjälmar då, först skidvarianten där man definitivt inget hörde.... och sen kom "handtagshjälmen" som fick alla ridskoleungar att se ut som vandrande svampar :D

Vet ni vad jag just kom på :eek:
Jag borde verkligen vara en given medlem också efter som jag bor i en ROSA lägenhet!!! Att jag inte tänkt på det förut :crazy:

Jag kunde inte ens sätta upp mina julgardiner med röda domherrar eftersom alla väggarna är babyrosa...

Rosa som verkligen är min färg :crazy: Jag trivs faktiskt ganska bra i lägenheten trots allt :D

Det borde väl gällas ;)

Jamen herregud människa!:eek: VARFÖR har du inte sagt det förrän nu??? Givetvis är du en given medlem, kolla i cornflakespaketet i morgon....:rofl::rofl:

Nja.... vackra var dom ju inte, men det tycker jag inte om dagens "Franke-hjälmar" med blanka flaggor eller i diarre-brunt heller :angel:
Varma.... ja utan tvekan
Klämde på kinderna... nej det tyckte jag inte och dom stora hålen för öronen var ju för att man skulle kunna höra instruktören.
Jämnfört med de andra hjälmar som fanns då var den, bortsett från värmen, faktiskt bekväm.
Jofa hade också godkända hjälmar då, först skidvarianten där man definitivt inget hörde.... och sen kom "handtagshjälmen" som fick alla ridskoleungar att se ut som vandrande svampar :D

Sluta spamma i min tråd med era urtöntiga Boeri hjälmar! Enda gången ni får nämna dom igen är med bildbevis.....:rofl::devil::rofl:

Denna tråd går inte att spamma.....
Sandlådor är till för trams och larv :p
Bara för att du satt en tråd till världen kan du inte tro att den skall få förbli rosa, inte ens Paris Hilton är fläckfri allt rosa till trots

Denna tråd går inte att spamma.....
Sandlådor är till för trams och larv :p
Bara för att du satt en tråd till världen kan du inte tro att den skall få förbli rosa, inte ens Paris Hilton är fläckfri allt rosa till trots

Heja Betti!
Hon kan inte införa nån sorts rosa diktatur här och tro att vi som inte är medborgare i den ska stå här tysta och kuvade.

Novali01: SPAM???
Fattar du inte att vi är på g att få se Betti i en BOERIhjälm, all spam i världen är värt det.

:)

Heja Betti!
Hon kan inte införa nån sorts rosa diktatur här och tro att vi som inte är medborgare i den ska stå här tysta och kuvade.

En rosa diktatur...hmmm inte så dumt!:idea::devil:

Tänk er följande scenario:
ALLA som vill rida FT måste först söka medlemsskap i Rosa klubben.
ALLA tränare måste ha rosa jackor när de håller träning
ALLA ekipage som ska representera Sverige måste ha rosa kläder
ALLA sponsrade ekipage måste ha en rosa trailer
ALLA som nånsin ens TÄNKER på att starta breeders måste ha en rosa jacka

I like!:love::love:

Bella lilla....som medborgare i en diktatur stat KAN man inte stå utanför...hade du inte historia i skolan i Norrland???:eek:

Bella lilla....som medborgare i en diktatur stat KAN man inte stå utanför...hade du inte historia i skolan i Norrland???:eek:

Men Nova :bump: Du får gärna köpa en rosa trailer till mig! En Mustang vill jag ha... gärna med tillhörande XC90. Kan t.o.m tänka mig den rosa också (annars kanske silvergrå är OK)
Jag kan lätt ställa upp på att klä mig i rosa då (samt tvinga dotter till det)

Två frågor till Betti:
1 Hur tvingar man en dotter?
2 Vem hade du tänkt dra loss en XC90 från en leråker?

På fråga 1 svarar jag: Det är inte så svårt så länge det är jag som äger hästarna och hon saknar inkomst.... dvs nu tar du på dig Novas gräsliga rosa jacka och kniper käft, annars säljer jag hästen! Enkelt :devil:
På fråga 2 svarar jag: Det var just därför ja valde en XC90, har inte räknat med att behöva bogseras bort med en ny Jeep.... Ska jag kanske önska mig en Hummer istället???? :angel:

Men Nova :bump: Du får gärna köpa en rosa trailer till mig! En Mustang vill jag ha... gärna med tillhörande XC90. Kan t.o.m tänka mig den rosa också (annars kanske silvergrå är OK)
Jag kan lätt ställa upp på att klä mig i rosa då (samt tvinga dotter till det)

Jamen visst! Jag vann ju på Lotto igår och DU är den första jag skulle lägga mina pengar på....:rofl::rofl::rofl:

Haahahha.

Jag kan ha min rosa väst när jag är klar med C-tränarutbildningen.
Medlem i rosaklubben är jag ju redan :)
Kan tänka mig att rida i rosa nästa år på breeders, om vi startar ihop vill säga.
Är lite tveksam till om sposorn vill investera i en rosa lastbil... Men man vet ju aldrig...

*KL* av mig själv...

Tänkte bara jag skulle hurra lite i efterskott för en viss bästis som fyllde jämna igår...eftersom hon hotade att hugga huvudet av mig om jag uppvaktade henne så gjorde jag det iallafall givetvis!:angel::devil:

Så HIPP HIPP HURRA för......ja gissa vem om ni kan?

Ledtrådar:
Blond
Kan ses iklädd en viss rosa jacka
Från Kungsbacka
Hängiven bukefalist
Delar min passion för den Grå...

*LOL*

så Pooh och Mrs L, Nelle mfl fram med den rosa champagnen för guds skull, detta är ett LEGALT tillfälle att få lov att dricka den!:banana::banana:

Oh, Grattis grattis till din blygsamma kompis som vill fylla år i tysthet utan att ta plats! :D:banana:
Rosa skumpan är slut i lagret, kan man färga med karamellfärg tro? :idea:

Grattis :banana:
Här är den rosa skumpan också slut tyvärr. Däremot blandade jag fjortisgodis igår i form av turkisk peppar och absolut, kommer hon hit kan hon få sig en hut :D
Jösses, nu lät jag som värsta alkisfjortisen men det står jag för för i helgen är det FEST :banana::banana:

Hrm ridskoleungar :angel:
hjelm2.JPG

Jag i jofan då... :D

Bilden är usel men men... Den röda boerin syns och en snygg orange gympajacka till.

boeri.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka