Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte så att du jobbat in massa pengar under hösten, eller sagt att du ska tjäna massa pengar under våren?Har CSN sänkt fribeloppet för nästa år? När jag kikar på mina sidor skiljer sig vårterminen 2017 nästan 20.000 kronor från vårterminen 2016Eller har det att göra med något annat?
Har CSN sänkt fribeloppet för nästa år? När jag kikar på mina sidor skiljer sig vårterminen 2017 nästan 20.000 kronor från vårterminen 2016Eller har det att göra med något annat?
Nää jag vetetusan alltså, kikade på mitt beslut och det har blivit godkänt för 20 veckor hösten 2016 och 20 veckor våren 2017, studietakt 100%..
Får ringa och snacka med dem imorgon. Är det individuellt hur stort fribelopp man kan få som max också?
Det är detta jag menar, så märkligt? Jag hade 94 förra våren och denna höst och 78 i vår..Jag får 78 i fribelopp. Inte 86![]()
Jätteskumt! Jag hade inte tid att sitta i telefonkö så jag slängde iväg ett mejl, förhoppningsvis svar imorgonDet måste vara något galet! Jag testade igen och vt-17 får jag 86 782 kr, ht-17 står det 95 464 kr. Födelseår 1990, heltidsstudier på högskola med start vt-17, fullt studiemedel.
Fick du tag på csn idag?