Sätta på skyltar på transport?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Idka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 935
I

Idka

Hur ska man sätta fast skyltar i hårdplast på transporten...? Det är sådana där gula som det står "hästtransport" på. Finns inga hål eller nåt i dem. Måste man borra dit dem eller vilka alternativ finns?

Sv: Sätta på skyltar på transport?

Du måste nog borra för att de ska sitta fast. Jag köpte klistermärken och satte på i stället.

Nej borra inte, framför allt inte på taket.
ALLA skyltar finns att köpa i stora klistermärken från båda av de 2 kändaste hästpostorderföretagen.

Jag har sånna i hårdplast..Vi limmade dit dom med vanligt kontaktlim..
Tror vi satte några skruv på den som sitter på rampen också..Men den därfram sitter bara m lim..

Annars kan du använda dubbelhäftande tejp..

Visste ni förresten att egentligen ska skyltarna tas av då man fraktar något annat än djur i dem..(alltså typ möbler o sånt...)

Tack för svaren!

Det är ju en glasfibertransport, kanske bäst att limma då?

ja det är nog smartast! kollade på hur vi satt dit dom igår extra noga.. där fram sitter den bara med limm..på bakln är den precis så bred att den får plats mellan två plåtskenor (de som stadgar upp bakrampen) så då har vi satt skruven i själva plåtskenan så att skyltarna både går att ta av o transporten inte förstörs om man skruvar i den..

Liknande trådar

Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
481
Senast: warg
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 370
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Vi har haft vår stuga första den här vintern och framförallt har det under påsken blivit uppenbart att många kör skoter in på vår tomt... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 227
Senast: Marita73
·
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 202
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31