Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har någon några erfarenheter av detta bälte och kan uttala sig om det?
Jag funderar på att beställa ett eftersom jag är så extremt lat.
aha är det det... nej du det funkar INTE kan jag lova! har kompisar som provat med 0 resultat...o tidningarna säger samma sak...de enda kompisarna bantat med sånt är plånboken...jag däremot skulle kunna tänka mig att ha en sån pga min värk...men inte som "bantningsjox"Ett slags bälte som sägs ska "svettas" bort extra kilorna. Man sätter på sig bältet och trcyker på en knapp, så blir det hett och man börjat svettas som en gris, och efter en timma ska man ha blivit smalare. låter sjukt, men det sägs funka.
Borde ju vara bra för magont, tex mensverk.
Sauna belt gör så att man svettas bort, visst ser man tunnare ut men så fprt du dricker igen så kommer det till baka.
Dessutom undrar jag om man andvänder det för mkt, kan det inte bli risk för uttorkning? Asså inte om man andvänder det 1 gång eller ngt, men det finns ju sånna för alla möjliga kroppsdelar, och andvänder man det på alla ställen på samma gång borde man inte bli uttorkad?
nej då ger det ju bra mycket mer att vara ute o röra på sigJag köpte det... dock till ett mycket billigt pris. Har använt det en gång... Vem f-n orkar ligga helt stilla i en hel timme och svettas. Går ju inte att röra sig med det på... Nä... inget för mig... hinner aldrig sitta still med gård, hästar och två små barn.
Däremot rekommenderar jag Orbitrek... skitjobbigt... genomsvettig och hög puls efter halva tiden trots att jag anser mig ha hyfsad kondis...
![]()
..Köp då en Orbitrek istället.