lillbeka

Trådstartare
vad är det för gen? Läste lite om det på internet, men förstod inte direktklarspråk, kanske tittade på fel sidor :D

Sv: SB1 gene

Det är en sabino gen, tror att det är den som förknippas med leathal white syndromet, men är inte helt säker. Det finns några här på buke som är riktigt duktiga i det här ämnet, så det är nog bäst att dom svarar...
Här är en bra sida om hur olika färger nedärvs, nästan längst ner på sidan står det om SB1 och leathal white.
http://www.vgl.ucdavis.edu/services/coatcolorhorse.php

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Ramona
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
831
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 231
Senast: Digbil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka