Scannertips önskas

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Violate
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 891
V

Violate

Ska inhandla en ny scanner, och undrar vad som är bra. En tjej har rekommenderat märket HP, bra, dåligt? Finns väl olika upplösningar och grejer, vad ska man tänka på där?
Tips på internetbutiker?

Har en HP Scanjet 4200C och är också nöjd med min.
Bara att trycka på en knapp så gör den allt automatiskt som t ex ställer in skärpan,upplösning osv.
Men det går att ställa in manuellt också.

Asch, ändringstiden för mitt inlägg hade gått ut... Jaja, har läst vidare på diverse ställen och valet står nu mellan två st: Epson som jag skrev i föregående inlägg, samt Canon CanoScan 3200F. Någon som vill bidra med erfarenheter eller bara kolla och säga vilken som verkar bäst?

Har en Canon. En silver och grå.. jättebra! bilderna blir jätteskarpa och fina!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
711
Senast: MissFideli
·
Hemmet Har rensat foton i mobilen idag och inser att jag har flera foton jag vill ha utskrivna och också några teman jag vill göra fotoböcker...
Svar
17
· Visningar
417
Senast: cute_beast
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
713
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Hej! Tänker att det är många här med olika NPF-diagnoser och tänker att det kanske finns några bra knep folk har för att underlätta i... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 414
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka