Scarf till skjorta

• Western
  • Trådstartare Trådstartare ernst
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 837

ernst

Trådstartare
Jag ska tävla i helgen och funderar på att ha en scarf till en vit skjorta.
Vad jag förstår så måste man ha det om skjortan är öppen i halsen,,
Har ni bilder på hur man snyggt knyter scarfen så vore de kanon..;)eller en bra beskrivning hur det blir o se snyggt ut.

Sv: Scarf till skjorta

Finns det verkligen med i regelboken att man måste ha en scarf om man inte knäpper blusen ända upp? *Nyfiken*

Tror inte det är ett krav, även om det är snyggt! :laugh:
Lycka till på söndag!

Senast ändrad:

Jag knyter i nacken och har en snygg broch fastsatt fram..

Kan tillägga att jag viker scarfen hela vägen, ingen flärp som hänger ner alltså.

Blir lite osäker om det är så att man måste ha scarf,,men hur som helst tänkte jag prova mig på de,,
Lenita-Det låter ju som en bra ide som du har att fästa den med,,

Blir lite osäker om det är så att man måste ha scarf,,men hur som helst tänkte jag prova mig på de,,
Lenita-Det låter ju som en bra ide som du har att fästa den med,,

Fast jag fäster inte med brochen utan den sitter fram och ändarna är hopknutna i nacken.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Ramona
·
Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
429
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
766
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 588
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma