Schabrak från Formiga Collection

MonteRose

Trådstartare
Finns det någon här som testat deras schabrak?

Är inte helt säker, men jag har eventuellt lyckats köpa ett av misstag på deras hemsida :eek:

Sv: Schabrak från Formiga Collection

vill du inte ha det, så kan du väl bara skicka tillbaka det? :idea: :D

Beställning var tydligen lagd :o

Skicka tillbaks det? Och betala 99 kr till i frakt? Aldrig i livet.

Hoppas nu bara att det är bra. Ingen här som har erfarenhet?

Hur råkar man köpa ett schabrak på en internetsida? Du måste väl ändå uppge namn, adress m.m. och sen dessutom godkänna köpet?

Det var väldigt konstigt, visst jag uppgav adress men valde ingenstans hur jag ville betala plus att när jag kom till sista sidan som jag trodde, där det fanns en knapp det stod köp på så backade jag och ändån så gick köpet igenom.

Anldningen till att jag gick så långt var att jag ville veta vad priset skulle bli med frakt.

En kompis till mig har två. Hon va så nöjd med det första att hon raskt köpte ett till.

Enlig henne så ligger det bra under sadeln, tryckfördelar bra, torkar blixtsnabbt och ser fräscht ut länge.

Tack!
Precis det svaret jag ville ha :)
Nu känns det lite bättre.

Liknande trådar

Utrustning Vilken är i ert tyckte den bästa - och största - fysiska ridsport/hästbutiken i Sverige? Vill gärna besöka en plats där det doftar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 523
Senast: Ajda
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
602
Senast: Kristall10
·
Träning Någon som testar core by D - band och kan uttala sig om dessa jämfört med equiband? Jag har känt på core by D och de känns i kvalitet...
Svar
4
· Visningar
390
Senast: Roheryn
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
552
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka