schabrak i stl.full på ponny?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare horselover88
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 11 213
Sv: schabrak i stl.full på ponny?

Vad är det för skit med det? :confused:

Vad är det för skit med det? :confused:
teddypaddar tar bara plats under sadeln, men ska du köpa teddypadd för att fylla ut mellan sadel och häst när hästen kanske är omusklad kan man göra det.. men har du en inprovad sadel som sitter som den ska så ska du bara ha ett schabrak emellan, allt annat sabbar passformen..

måste du tvunget ha en teddypadd så köp en ny sadel som passar din häst med teddypadd mellan hästen och sadeln..

Haha okej xD Jag fattar inte sånt :P

ok, då är det bra att du har ett konto här på buke så du kan rådfråga om allt möjligt :idea: även fast folk kan vara osams med varandra här så vill alla hästarnas bästa :)

välkommen till buke!

som sagt så tar den plats o ligger som en platt dyna o trycker mot ryggaraden, är sadeln för vid använd en mattespadd.

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
522
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
198
Senast: Angel
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
285
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka