Schabrak passande 18tum!

Carroo

Trådstartare
Hej!
Vilka schabrak både hopp & dress passar till 18tum sadel? Vore trevligt med tips på märken som säljer till 18tum eller som är stora i storleken. Är nu rätt trött på att ha köpt fina schabrak som sedan känns för små :cry: Har ni bilder så lägg gärna ut dem :)

Mycket tacksam för alla tips som jag kan få!

Sv: Schabrak passande 18tum!

Du kan beställa hos Mia's eller så kan du ringa Exklusiv och beställa därifrån till samma pris som deras ordinarie...
Det sistnämda har jag gjort och jag är extremt nöjd och ska beställa flera därifrån inom en snar framtid....

Annars så är Hööks stora i storlekarna, mina har passat alla mina sadlar även dom som är 17.5" och 18".....

17856375.jpg

Showmaster ponnyschabrak och sadel 18"..........

Sv: Schabrak passande 18tum!

Jag mätte alltid mina sadlar och hade med mig måtten när jag åkte iväg på mässor och liknande också. Mätte då alltid schabraket bara för att slippa det där att komma hem och upptäcka att det var alldeles för litet.

Men så hade jag sadlar med extra långa kåpor också...

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 543
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 313
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma