Schabrak - vilket märke?

Mjuff

Trådstartare
Jag söker ett visst schabrak. Vet hur det ser ut men inte vilket märke det är. Istället för rundat är det spetsigt i hörnet, med lixom lite vågformat i nederkanten.

Förstår ni vilket jag menar? :)

Sv: Schabrak - vilket märke?

finns ju en del schabrak med sådan kant. Mias har ett med spetsig hörna såg ja här om dan tex.

Nä det är inte Mias, kollade hur de såg ut nu.

Har ni sett reklamen i Ridsport för de ljusblå Tretorn ridstövlarna? Den hästen hon sitter på har ett sånt schabrak. :d

Nä helt säker är jag inte. Men nu när jag gick ut på Mias hemsida så såg det jag hittade där inte ut så.

Ja det såg ju jättefint ut! Ser ut att vara rätt! Det jag såg på hemsidan var helt rakt i nederkant, ditt är ju så snyggt vågformat nertill. :d

Det där sk antikschabraket ser oxå ut att kunna vara det jag söker, snyggt! :love:
Heter det så alltså? Vad är märket och var kan man köpa dem? :)

Märket på antikschabraket är Pfiff. Bara att söka efter återförsäljare!

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 313
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31