bettysmatte

Trådstartare
Någon som vet vad ordinarie pris för ett Källqvists schabrak är på ett ungefär? Hittade ett på Gekås/Ullared i går för 49,90:-. Var det en bra affär :D ??

Sv: Schabrak

skulle oxå köpt ett :( blev så sur på mig själv när jag kom hem och inte hade gjort de:( men jag fick två regntäcken och två fleectäcken för 938 kronor :) och en sadelpadd eller vad de heter. :) så jag e rätt nöjd ändå...

Vet ej, men de flesta "affärerna" man gör på Ge-Kås brukar vara fynd om man bara har lite koll själv på kvaliten. VARFÖR bor man så långt därifrån???? Trors att det tar en hel dag att köra dit så brukar vi försöka att ta oss dit en gång om året ändå och STORHANDLA!!! Allt från kläder till barnen till grejer till hästarna. Gubben placerar man en trappa ner bland det tekniska! :D

Jag spenderade knappt 1200 kronor där i går, och fick verkligen JÄTTEmycket för pengarna!! Förutom schabraket åt hästen och en gödselgrep, köpte jag bl. a. jeans till mig för 79 kr (hade kostat 399 kr), en fin vårjacka åt min man, några toppar åt mig, en skjorta åt honom, strumpor, div. rengöringsprylar (såsom mikrofiberdukar för 6,95 kr/st!), lite godis och hygienartiklar. Jättenöjd med mina köp och hela turen. Det var faktiskt inte så hemskt mycket folk där i går på eftermiddagen och kvällen.

Vi bor ca 18 mil i från Ullared, så vi kan unna oss ett par turer om året.

50 spänn?????? de e ju skitbra!........varför bor ja så långt från ullared.........

Jag har också köpt schabrak därifrån, bara använt en gång, det funkade inte så bra eftersom det blev halt..kan bero på sadel och så också..så min häst bockade till när jag precis suttit upp och då åkte både jag och sadeln :rofl:

Ah gött med Ullared!
Vi har pratat länge om att åka dit, nu blir det nog snart av :) Haha min farbror har köpt ny bil så han e nog sugen på en långresa för att testa den, o då passar ju Ullared alldeles förträffligt :D

Oh *avundsjuk* , vill också åka dit men det lär väl bli en livsresa härifrån haha .. :D

Det var ett bra pris men det är inga bra schabrak. Om det har en vit passpoal så är den inte vit efter första tvätten... Mitt skaver så mycket att jag aldrig använder det...

Jag köpte ett för 150:- på eko för ett tag sedan. Tycker till skilnad från de andra i den här tråden att det fungerar alldeles utmärkt, blev lite blekt efter en sommar med många tvättar och utteritter i solen, gjorde dock inget eftersom färgen blev mycket snyggare!

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Aleel
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
763
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Bästa kloslipen?
  • Uppdateringstråd 31