Sv: Schäfer/ Västgöta spets blandning!
Hum!
Min foder tik på 10 månader löper nu!
#Gnuggar händerna här ska kännas pengar#
Inget vi behöver berätta för hennes uppfödare/ägare eller hur?
Nog hinner jag ta en eller rent av två kullar i lönndom först
Hon uppfödaren har nämligen så konstiga idéer, hon vill att lillan ska vara röntgad både fram och bak , mentaltestad, utställd och jag vet inte allt först…
jag menar det syns ju för sjutton om hon skulle ha HD fel bara trams att röntga för inte prata om hur dyrt det är.
Så det bör ju inte vara några problem att hinna ta några egna kullar först.
Och det uppfödaren inte vet har hon ju inte ont av eller hur?
Förslag på hane till henne, hon är jättesöt och snäll, (nåja nästan då, lite spill får man räkna med eller hur
)
och självklart är hon frisk.
Hon skulle tycka det var så roligt med valpar, men skynda er med förslag på en pappa hon löper som sagt, vet inte riktigt vilket dygn hon är på, men de kan ju träffas så får vi se vad som händer!
En liten hanne vore bra, man får ju mer betalt för de små!!!
Ras spelar ingen roll bara han är söt, samt gör sig bra på bild i annonsen!
Hum!
Min foder tik på 10 månader löper nu!
#Gnuggar händerna här ska kännas pengar#

Inget vi behöver berätta för hennes uppfödare/ägare eller hur?
Nog hinner jag ta en eller rent av två kullar i lönndom först
Hon uppfödaren har nämligen så konstiga idéer, hon vill att lillan ska vara röntgad både fram och bak , mentaltestad, utställd och jag vet inte allt först…
jag menar det syns ju för sjutton om hon skulle ha HD fel bara trams att röntga för inte prata om hur dyrt det är.
Så det bör ju inte vara några problem att hinna ta några egna kullar först.
Och det uppfödaren inte vet har hon ju inte ont av eller hur?
Förslag på hane till henne, hon är jättesöt och snäll, (nåja nästan då, lite spill får man räkna med eller hur
och självklart är hon frisk.
Hon skulle tycka det var så roligt med valpar, men skynda er med förslag på en pappa hon löper som sagt, vet inte riktigt vilket dygn hon är på, men de kan ju träffas så får vi se vad som händer!
En liten hanne vore bra, man får ju mer betalt för de små!!!
Ras spelar ingen roll bara han är söt, samt gör sig bra på bild i annonsen!