Schäferuppfödare -Teams?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 373
F

Fjunet

Min gamla vovvsa kom från en uppfödare som kallade "sig" för Teams. Någon som vet om uppfödaren finns kvar?

:cry: Får dock inte reda på om uppfödningen finns kvar, det verkar finnas många olika uppfödningar med samma namn.

Du söker efter kennelnamnet "Team's" Det finns inte flera uppfödare med samma kennelnamn. Jag fick upp ca 500 hundar som de fött upp.

Jag har mailat dem och frågat om min vovvsa var en av deras uppfödningar... vilket jag såg nu att det var.

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 906
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 586
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
2 077
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka