Sv: Schampo

Jag använder Bio-groom country freesia shampoo vanligtvis. Men inför shower+ förbereldeser inför shower brukar jag använda mej av bio-groom super white på hennes vita delar.

Jag använder Bio-groom country freesia shampoo vanligtvis. Men inför shower+ förbereldeser inför shower brukar jag använda mej av bio-groom super white på hennes vita delar.

Glömde att nämna att min katta är perser (varav badad ofta)

Olika raser har olika krav på shampoo, så en sort som är bra på en ras kan vara usel på en annan. Det beror på vilken pälskvalitet katten ska ha och vad shampot tar fram.

På min ras ska katten ha en krispig päls, så ett shampoo som tar fram mjukhet i pälsen är helt fel på min ras men kanske helt rätt på en annan.

Du har ju fått ett svar ovan. Jag kan inte perserpälsar själv, dessutom har jag tillgång till en av Sveriges bästa på kattpälsar eftersom hon har en affär här i stan, så jag frågar alltid henne om det är nått.

Men hör efter med uppfödaren till din perser, ställer inte dom ut nått?

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
32
· Visningar
1 448
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
417
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur