Schockemöhle

Långnos

Trådstartare
Alla bukefalister, har ni någon erfarenhet av detta märke???? Diggar alla schabraken där, men hur är passform och kvalitet? Även lädergrejorna, hur bra är dessa:confused:

Sv: Schockemöhle

Äger ett dressyrschabrak. Är jätte nöjd med det. Mkt bra passform och tål att tvättas.

jag har ett allround schabrak av det märket, tycker det är jättesnyggt, och har bra passform och kvalité.

16761642.jpg

Sök på reitsport Schockemhöhle.

Jag har mycket lädersaker därifrån, bra kvalitet.

Har ett sånt schabrak och det är det bästa jag har. Superbra passform och har inte blvit slitet trotts att jag andvänt och tvättat det mkt.

jag har inga lädersaker själv. men jag har kännt på grejerna och det verkar va bra kvalité. riktigt mjukt och fint! inte alls spec. dyrt heller.
har beställt ett fleecetäcke därifrån som jag väntar på!

ja och kanske på fin tvätt också för att vara på säkra sidan gjorde det med ett av dem andra och det höll sig fint

Vilken tur för har beställt nya läderskydden som kommit in samt ett schabrak:d:D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
938
Träning Någon som testar core by D - band och kan uttala sig om dessa jämfört med equiband? Jag har känt på core by D och de känns i kvalitet...
Svar
4
· Visningar
394
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 137
Senast: Bison
·
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
454
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka