scrapbooking

peace

Trådstartare
Min syrra fyller snart år & hon gillar att fota, klippa klistra ja pyssla i största allmänhet:angel:
Tänkte att scrapbooking nog skulle vara ngt för henne:idea:
Men vad ska jag köpa för ngt (håller själv inte på med det)?
Finns det typ startpaket?:confused:
 
Sv: scrapbooking

ÅÅÅÅÅ äntligen en tråd för mej! Finns en jättebra idésida på nätet (kan pm:a andressen om du vill), där man kan köpa massor med papper, knappar, pryttlar och så. Annars har vi världens bästa affär ever, dvs Panduro. Gå in och fråga dem, i Göteborg vet jag att de har typ "startpaket". Dessutom tror jag Netto har nått sånt där litet paket med lite papper och så..

Du kan även kolla runt i tyg-/secondhandaffärer efter band, knappar, gamla brevpapper, antika vykort mm.

:bump:
 
Sv: scrapbooking

ÅÅÅÅÅ äntligen en tråd för mej! Finns en jättebra idésida på nätet (kan pm:a andressen om du vill), där man kan köpa massor med papper, knappar, pryttlar och så. Annars har vi världens bästa affär ever, dvs Panduro. Gå in och fråga dem, i Göteborg vet jag att de har typ "startpaket". Dessutom tror jag Netto har nått sånt där litet paket med lite papper och så..

Du kan även kolla runt i tyg-/secondhandaffärer efter band, knappar, gamla brevpapper, antika vykort mm.

:bump:

Ja du för gärna pm:a mig adressen.Problemet för mig är ju att jag vet inte vad jag ska plocka ihop till henne så därför tänkte jag att det kanske fanns olika startpaket som innehåller lite av varje:confused:ja inte vet jag:rofl:
Som sagt vet inte så mkt om det själv (är inte pysslig av mig:angel:)
 
Sv: scrapbooking

Googla scrap-booking så får du mängder med bra tips!
 
Sv: scrapbooking

Om det finns någon scrapbookingbutik i närheten av din syster bor så kan du höra om de har några kurser, eller om de säljer presentkort!
 
Sv: scrapbooking

Allt material ska helst vara fritt från syra och lignin! Syra bryter ned t.ex foton. Papper med lignin gulnar och faller sönder. Alla seriösa hobbyaffärer har syra/ligninfritt. :)
(Vet de inte vad som menas med det så går jag till en annan affär).
 
Sv: scrapbooking

Allt material ska helst vara fritt från syra och lignin! Syra bryter ned t.ex foton. Papper med lignin gulnar och faller sönder. Alla seriösa hobbyaffärer har syra/ligninfritt. :)
(Vet de inte vad som menas med det så går jag till en annan affär).

O.K ska tänka på det:bow:
 

Liknande trådar

Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
727
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 059
Kläder & Bli fin Det är ganska nytt och Hon fyller år snart. Jag är kass på presenter. Vet inte vad hon vill ha eller behöver och vill heller inte fråga...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 255
Senast: Smoothi
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp