Scriptfel *HJÄLP*

Sazalamel

Trådstartare
Nån som vet....

Har problem med att lägga in en bildvisare på vår ridklubbs hemsida.
Har lagt in en med 118 bilder som fungerar, (bildvisaren visar inte mer än dom, även om jag lägger in fler) ((också en fråga om varför))

När jag då försöker skapa en bildvisare till och lägger in bilder och klickar på "spela upp" så visas inga bilder utan jag får felmeddelandet:

"A script in this movie is causing Adobe Flash Player 9 to run slowly, If it continues to run, your computer may become unresponsive. Do you want to abort the script"

Vad 17 är problemet? Jobbar med dreamweaver CS3.

Vill klargöra: Det är redan i dreamweaver som problemet dyker upp. alltså inte på hemsidan.

Sv: Scriptfel *HJÄLP*

Det kanske är möjligt att använda något annat bildvisningsprogram. (när jag försökt alla andra utvägar)
Men jag skulle vilja kunna lösa problemet i dreamweaver.

Är inte så "hemma" på det där med hemsidor, och mycket är rena grekiskan för mig...
Vet liksom inte i vilken ände jag ska börja, när det krånglar med sånt här:(

Sv: Scriptfel *HJÄLP*

Har "löst" problemet :)
Vet inte varför men det var en bild som orsakade problemet, när den togs bort så gick det.

Då kommer en annan fråga, Vad kan det varit för fel på bilden? *Nyfiken*

Liknande trådar

IT & mobiler öppnade min inkorg igår och detta fanns att beskåda... From: Miss Brenda and Casmin Dear one, May the blessings of God be with...
Svar
19
· Visningar
3 291
Senast: portia
·
Fälttävlan Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar. Jag håller med honom...
Svar
16
· Visningar
2 032
Senast: fio
·
D
Hästvård Urin från fölston används i östrogenbehandling mot klimakteriebesvär. För att man ska kunna samla upp urinen krävs det att dessa fölston...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka