Scroll på touchpad?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare ssannna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 096
S

ssannna

Jag har en scroll på min touchpad, om man drar fingret längs höger kant. Då och då slutar den fungera, antar att det är något jag kommer åt, men vet i katten vad. Det är väldigt störande när det händer, och jag undrar hur jag gör för att sätta igång den igen, och undvika att stänga av den. Hjälp?

Sv: Scroll på touchpad?

Samma sak händer med min dator. Om den försätts i vänteläge 3 gånger, eller fler, så slutar scrollen att fungera.. Då måste den startas om, eller att jag loggar ut i alla fall, så fungerar det igen.

Vet dock inte varför. Den har gjort så sen den var ny, och det är inte många månader sedan alls.

Sv: Scroll på touchpad?

jag förutsätter att det är en windowsmaskin, säker på att rätt fönster är aktiverat? windows tycker ju inte om ifall man har 'fel' fönster aktiverat när man försöker scrolla..

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 169
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
693
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 403
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka