MissFideli

Trådstartare
Installerade RealPlayer för ett tag sen och nu kan jag knappt se några filmer. Vilket program krävs för att se .avi ?
Hade tidigare bara MediaPlayer och då gick det oftast bra. Kan man ändra så den använder MediaPlayer som standard istället?

Sv: Se filmer

I Media Player under Options -> File types kan man klicka i vilka filtyper man vill att Media Player ska vara default för. Då ska MP öppnas automatisk när man vill spela såna. Jag tror att det funkar för att kunna spela .avi-filer.

Sv: Se filmer

Tack ! När jag öppnade för att kolla det du skrev, så fick jag tips om en uppdatering. Gjorde den och då lade programmet sig som standard självt. Perfekt.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
310
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
796
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
738
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och... 2
Svar
21
· Visningar
1 289
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka