Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
cristobal skrev:Har läst trådar om foderstater, sett bilder asv, men om det nu är praktiskt omöjligt att få analys på grovfodret, vilka tecken ska man titta efter för att se ifall hästen lider av proteinbrist?
cristobal skrev:Ok,ska försöka få fram lite bilder. Hur gör man för att lägga ut bilder här?
cristobal skrev:Har läst trådar om foderstater, sett bilder asv, men om det nu är praktiskt omöjligt att få analys på grovfodret, vilka tecken ska man titta efter för att se ifall hästen lider av proteinbrist?
linafina skrev:Måste bara fråga. Om en häst får för mycket energi så blir dom väl också bukiga? Eller?
sissu skrev:Andra sväller upp i hela kroppen och blir runda och dallrigt goa, med breda ryggar.
milly skrev:Ja om de samtidigt får en massa energi (överskott), ja.
milly skrev:Okej. Det har jag aldrig sett men så fick man lära sig något nytt!![]()
sissu skrev:Jag kan inte gå in i ett stall utan att kolla eller luska foderstater och kolla över hästarna.
Tror jag är foderskadad![]()
Frasseoo skrev:Jag trodde att det var 27 men det visade sig att jag minndes fel.
Det skall vara 23![]()
Jag får väl ta med mig kameran i kväll...
/F
sissu skrev:Jag kan inte gå in i ett stall utan att kolla eller luska foderstater och kolla över hästarna.
Tror jag är foderskadad![]()