Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 160
  • Visningar Visningar 63 672
Hur gör ni andra. Lämnar ni med ledtrådar om er själva?
Nope! Skriver bara Secret Santa som givare. Man kan ju se staden som avsändare men det är det enda. Vet iofs inte hur det är i år men tidigare har vi varit ganska många härifrån så det har varit klurigt för mottagaren ändå ;)

Har haft fullt upp med skolan men jag tror att jag lyckats fundera ut vad jag ska köpa så det blir en sväng på stan i morgon och så läggs paketet "på lådan" på fredag :)

Jag har halva klart, andra halvan hoppas jag verkligen blir klar på lördag..! Tycker inte om att vara ute i sista minuten.. Men det löser sig! :up:

Har också fått avi om att jag har paket att hämta :)
Det är nog ett annat paket dock kom jag på.

Senast ändrad:
Fick mail från Schenker om att det snart kommer finnas paket att hämta. Faaaan vad förbannad jag blev, den beställning jag inväntar ska de ju köra ut, och den ska ju anlända idag så då borde de ju skicka en avi och inte ett meddelande om att jag kommer få en avi! Jävla dumhuvuden! :banghead:

Som tur är såg jag innan jag ringt och skämt ut mig att det inte är min beställning utan att om jag läst ordentligt från början så hade jag sett att det är en tomte som varit i farten... :angel::D

I dag har jag shoppat och slagit in julklapp till mitt offer, postas i morgon! Mitt offer var svår att köpa till men jag hoppas att hon blir glad över innehållet.

UPS suger.
De säger att paketet är på väg men de vet inte när det kommer fram. Och de kan absolut inte ändra så jag möter upp chauffören på av honom vald tid och plats... För de vet inte vem som kör.

Bra. :cry:

UPS suger.
De säger att paketet är på väg men de vet inte när det kommer fram. Och de kan absolut inte ändra så jag möter upp chauffören på av honom vald tid och plats... För de vet inte vem som kör.

Bra. :cry:
UPS är tyvärr inge vidare att ha med å göra. Vi får paket från dem i jobbet och i princip behöver man sitta på en stol utanför lokalen för att vara säker på att de stannar och man får sitt paket... Chaufförerna har inte heller jobbtelefoner.

Om jag ska prata om nåt roligare så ska paketet lämnas in på Posten idag! Jag hoppas mitt paketoffer blir nöjd, trots min brist på kreativitet. :)

Jag var med om en allvarlig ridolycka i tisdags och mitt paket kommer antagligen bli lite försenat pga detta. Ber hemskt mycket om ursäkt men det är inget jag kunnat föruse. Kommer skicka under nästa vecka!

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 360
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 961
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 888
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 286
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka