Seg dator.

astronaut

Trådstartare
Mammas dator har alltid varit en snabb sak, aldrig något problem med den liksom. Kommer ju ibland upp sådana uppdateringsrutor så mamma tryckte ju på uppdatera.

Från att ha varit snabb så har den blivit seg, riktigt seg. Skype fastnar hela tiden, Spotify hackar, kolla på film hackar med och det går segt att vara inne på internet.

Vad är det för uppdateringar som gör datorn så pass seg egentligen? O_o

Sv: Seg dator.

Du kan kolla på installerade uppdateringar på datorn och se vilka som lades på sist och avinstallera dem (eller googla mer specifikt på respektive uppdatering och se om du hittar fler med samma problem). Det är inte alla uppdateringar som är viktiga.

Sv: Seg dator.

Låter som att du har spionvara på datorn.

Ladda ner Malwarebytes och kör en fullständig scan så ska du se att datorn bör gå snabbare efteråt

Liknande trådar

Relationer Anonymt nick. Vet ni vem jag är, så låt bli att skriva det här. Kontakta mig i sånafall på PM. Sitter här och vet inte vart jag ska ta...
Svar
3
· Visningar
1 875
Senast: TinyWiny
·
B
IT & mobiler Jag ska köpa ny dator redan på onsdag (denna veckan)! Mamma betalar men jag får välja typ vilken jag vill, den ska kosta runt 5500kr...
Svar
10
· Visningar
1 981
Senast: BonnieS
·
Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
13 770
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp nu. Min dator, som i vanliga fall är väldigt snabb och fungerar väldigt väloljat, har helt plötsligt gått och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 302
Senast: Zenith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka