JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Seger för andra året i rad
(Piteå-Tidningen)
Grans Rid- och Körsällskap har flera duktiga dressyrekipage.
Vid tävlingarna i Vännäs blev det fina framgångar. Cecilia Westerlund/Cozby lyckades till exempel vinna Vännässteget för andra året i rad.
http://www.inorr.se/pt/index.php?artikel=88777
Moderator
Hästnyheter
(Piteå Tidningen) Nu har säsongen startat för Grans Rid- och Körsällskaps duktiga körekipage. Första omgången av Vårcupen och...
Hästnyheter
(Piteå-Tidningen)
Ryttare från Grans och Piteå Ridklubb deltog med stor framgång i helgens tävlingar i Gällivare...
Hästnyheter
(Piteå-Tidningen)
Den goda formen håller i sig för dressyrekipagen från Grans Rid -och Körsällskap, som lyckades bra under Ryttarspelen...
Hästnyheter
(Piteå-Tidningen)
Erika Viklund, Grans Rid- och Körsällskap och hennes häst Toledo tog en efterlängtad seger under helgens...
Atletix
Hästvård Då har jag testat på min häst född 08 och efter en vecka ca så märkte jag att han gick ut ur boxen och ner för backen mkt lättare. Han...
fio
1 minut sedan
Svar: 221
Visningar: 22 633
Vård
Rida hästen i form + lat häst
Ridning Några grejer, släpp tanken om att kröka på nacken. Många hästar kröker nacken och knäpper av. Sedan så kommer de att aktivera bakbenen...
Stergo
3 minuter sedan
Köpa stolpar
Anläggning Ska köpa runda impregnerade stolpar till hästhage. Hur stor skillnad är det om man köper 7 cm tjocka eller 8 cm? Dom var 210 långa och...
aglaonema
7 minuter sedan