Bukefalos 28 år!

Segt Buke?

Sv: Segt Buke?

Det är fortfarande segare än vanligt för mig, men bättre än igår och framförallt bättre än i förrgår då det var snudd på omöjligt att komma in.
 
Sv: Segt Buke?

Nu är det dags igen...tyfusan vad det segar! Ändå har jag "trollat bort" reklambanners...

Hur då :p

*KL*

Buke är mycket segt ibland och jag sitter på en 150/150 lina och en (relativt) ny spel dator med hög prestanda så det är knappast på min sida. Undrar jag om det inte är något problem med bukes operatörs sida, kanske inte klarar det höga trycket på all ny reklam och rörliga banners. Bara en tanke.
 

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 727
Senast: sjoberga
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 035
Senast: Yeah but
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 552
Senast: Hedinn
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 807
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp