Selbag/selpåse

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 718
F

Fjunet

Behöver en selpåse! Köpte den från Börjes till travselar men den var kass. Jag vill ha en med en massa remmar och så att hänga selen i. Helst med plats till hela selen, alltså med tömmar, huvudlag osv.

Tips?

Sv: Selbag/selpåse

Kanske prova på att sy en :) ? kan inte bli värre än att den inte funkar :d Eller kanske låter är vän/släkting försöka göra det mot en liten slant :d Hade en kompis som gjorde om sin sport bag från addidas till en selbag :) fast detta var till en mini shettis sele :smirk:

Mvh
Eran Emma :banana:

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
571
Senast: Elo
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
584
Senast: Rumpnissen
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 521
Senast: Lisen82
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
893
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka