Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sitter och funderar på semester för mig, sambon och grabben som är 1,5år i sommar. Dels funderar jag på Åland, finns det något att göra på Åland? Tex promenera, fina stränder, nåt museeum kanske?
Sen funderar jag på Tiveden, där vet jag vad man kan göra (är en av dom som brukar rekomendera tiveden) men undrar om någon av er kan rekomendera ett boende (stuga/hotell/b&b tex)? Vill ha nära till Unden så man kan bada i denna fantastiska sjö
Jag gillar Åland! Finns en hel del att göra där faktiskt, mycket fina ställen att promenera på och många stränder, både stora och små. Många långgrunda, barnvänliga ställen att bada på.
Museum har jag lite dålig koll på, jag vet att det finns ett gäng men vet inte så mycket om dem.
Är det nåt särskilt ni vill göra där eller se, eller något speciellt intresse ni har, så kan jag gärna försöka hjälpa er hitta nåt som passar
Trädgård & Växter Fixade till sista dahliarabatten igår där jag ska ha 20 st rätt höga dahlior längs hundgården. Sen påbörjade jag grävandet av en ny...