JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Var kan man få tag på lindor och schabrak (även vojlockar) i senapsgult eller gult?
Sv: Senapsgult och gult
Börjes har senaspgula lindor och schabrak.. eller hade sist jag var på sidan och tittade men får du andra tips skicka vidare
vill oxå veta!
Sv: Senapsgult och gult
Schabrak kan man ju beställa i de färger, passpoiler, kantband osv. som man vill ha.
Några exempel där man kan köpa schabrak ifrån, där man kan få det som man vill ha det (även med brodyr osv.) är ju hos Lillhästen i Stav
www.lillhastenistav.se och på HJ´s
www.hj-s.com
Bukefalos
Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag...
2
3
Utrustning
Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂
Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet...
2
3
Utrustning
Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Utrustning
Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Rintränings- och utställningstråd
Hundträning På inoff borde man kunna ha vad som helst som man känner sig bekväm med, det är väl mer som en träning?
Piaff
14 minuter sedan
Svar: 702
Visningar: 68 791
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Klokt att ha det i åtanke. Det verkar som att det inte är så många starter på tävlingen långt bort, och en vän ville gärna med som...
Red_Chili
25 minuter sedan
Svar: 1 384
Visningar: 84 650
Hund
Artfex S
Övr. Hund Hade en sådan när min hund var valp. Han vägde 7 kg när jag fick hem honom. Var mycket nöjd med den, men han har växt ur den (30 kg nu).
Sol
28 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 103
Hund