Senast tagna bilden IX

Finns det hjärterum.. :angel: :D
15623618_1802239886712273_3127052442814906368_n.jpg

Tänkte jag skulle ta med systemkamera ut och fota några bra bilder men... njae :p Blev inte så lyckat om man säger så. Var det inte skärpan som var off så var hunden off.

x9fua.jpg

Precis skällt för jag var tydligen uuuuurtråkig. :angel:

1058j20.jpg

Kallar den "Klassiska nos-dutten" Bad honom sitta och posa snyggt, vilket han iofs gjorde men sen tyckte han att kameran skulle bli nosduttad, typ mitt på linsen. :grin:

xlf311.jpg

En av dom som blev rätt så okej, om än lite mörk.

25t7zgl.jpg

Typ bara mobilbilden som blev bra :o

Nytt försök med kameran!

2z40bcz.jpg

Tycker faktiskt Lillebror blev snyggast här. :p I bakgrunden syns vägen som är helt översvämmad. Det är alltså en väg där bilar ska kunna köra... Bryggorna runtikring var helt under vatten och ankorna var och simmade uppe bland trädstammarna. Häftigt och lite läskigt på samma gång!

2wbx93n.jpg

Han står lite sisådär men, wow, vad färgerna ändras alltså. Han har mörknat rejält det senaste året!

*** Märker också att bildstorleken är enorm trots att jag försökte skala ned den... Och jag som trodde jag var teknisk av mig.

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 385
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 28 29 30
Svar
591
· Visningar
37 300
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 676
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 195
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka