Senast tagna bilden IX

Jag tänkte prova mitt nya objektiv idag när det var någorlunda ljust ute, men tyvärr gick solen i moln. Det hann bli en bild i alla fall :)

xkY1Tkph.jpg

Vilken läcker hund! Vad är det för ras?
Ser brindle ut, eler är det bara frosten och snön? :D

Du ser alldeles rätt :) Det är en korthårig holländsk herdehund. Alla i rasen ska vara brindle även om vissa kan vara väldigt mörka.

Edit. Ser att du fått svar medan jag såg vinterstudion innan jag skrev klart inlägget :p

Du ser alldeles rätt :) Det är en korthårig holländsk herdehund. Alla i rasen ska vara brindle även om vissa kan vara väldigt mörka.

Edit. Ser att du fått svar medan jag såg vinterstudion innan jag skrev klart inlägget :p

Ibland får man vara på hugget för att hinna med. ;)

Mycket tjusig! Jag har en svag punkt för brindles. :heart
För övrigt sjukt avundsjuk på snön!

Lite längre morgonrastning idag :) Om en stund ska vi ut på en till rastningsrunda, modell kort, för sedan ska jag iväg på anställningsintervju. Det där med långpromenad får vi ta.. ikväll eller något. Viss brist på motivation här när det är så hård och tråkig mark överallt.
26073215_522240261488634_5211147664925655040_n.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 345
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 27 28 29
Svar
569
· Visningar
35 203
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 571
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 096
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka