Senast tagna bilden VII

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Sel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 144 929
Status
Stängd för vidare inlägg.
DSC_2046.jpg

DSC_2181.jpg

DSC_2038.jpg

Fröken gris fick sig ett välbehövligt bad igår, det var alldeles för länge sen :o

Fick idag höra av svärmor, när mira låg helt avslappnat i mitt knä medan jag klippte klorna, att hon blivit så lugn och att jag har sån bra hand med henne. Så kul att höra, det är ändå "min" första hund! Sambons förra förhållande var väl rätt bråkigt och det är klart djuren påverkas av skrik och bråk. Lilla mira!

Skulle bara fota när Fridolf flirtade med Idas faster (13 år gammal). Ser när jag kommer hem att det inte bara blev en gullig pose, utan även en illustration över välmusklad hund. För ja, det mörka strecket från bakre delen av bogbladet och mot höften är en muskelkontur. Som syns trots 7 cm lång päls. Han är i sjukt fin form nu!

11329910_10153018981188666_6600656295326427615_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 28 29 30
Svar
589
· Visningar
36 986
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 652
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 163
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 052
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka