Senast tagna bilden VII

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Sel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 144 928
Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså @Migo, jag smygstalkar dig här på hund (:angel:) och älskar varje gång du lägger upp bilder på dina fina hundar, de är verkligen underbara allihop, men det är något speciellt med Frodo. Han är så jäkla fin! :love:

Alltså @Migo, jag smygstalkar dig här på hund (:angel:) och älskar varje gång du lägger upp bilder på dina fina hundar, de är verkligen underbara allihop, men det är något speciellt med Frodo. Han är så jäkla fin! :love:

Åh yay, jag har en stalker :love:

Ja, Frodo har något alldeles extra. Vilket är lite tur för honom, för han kan vara en aning påfrestande att leva med. ;) Noll impulskontroll, extremt barnslig och med ett närhetsbehov utan dess like. Senast idag hoppade han det 150 cm höga staketet för att komma in och "hjälpa" Ale när hon tränade... Men som sagt, snygg, söt och charmig räcker långt med en vekhjärtad matte som mig ;)
12088365_10153308703403666_5919218245179875880_n.jpg

Och så bjussar jag på en filmsnutt från dagens pass med Fridolf. Vi tränade delningar inne i en ganska liten fålla (25*25 meter) för att han ska få jobba i extremt drag. Han har 25 får precis bakom ryggen ur bild, och har delat av de här tre som självklart vill tillbaka till de andra:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 28 29 30
Svar
582
· Visningar
36 339
Senast: Iamia
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 635
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 149
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 050
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka