Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finaste långsnoken
Jag kan sälja honom för 25000?Sonens kommentar: Åh...Malte. Han är så gullig!!!!"
Jag hoppas du tar ett snack med honom om att brukshundar är finastSonens kommentar: Åh...Malte. Han är så gullig!!!!"
Hon har ju gigantiska tassar med. Så måste vara dobbis i henneAlltså, när jag ser det ansiktet så undrar jag om det verkligen inte finns lite dobber-gener i min yngsta heeler. Den långa snoken känns sååå bekant på något vis![]()
Helt santHon har ju gigantiska tassar med. Så måste vara dobbis i henne![]()
Om 8 år och sonen fått loss sina sparpengar på bankenJag kan sälja honom för 25000?
![]()
![]()
![]()
![]()
Alltså! Var är Morsan!? Har hon gått upp i rök? Saknar henne och monster! @Monstermom kom hit för bövelen! Har du tuggat eternit??
Ungefär. Jag har varit norröver.
Ska hämta mig lite, sen får jag försöka gottgöra detta svek tydligen...![]()
Tack gode gud!!!!!Ungefär. Jag har varit norröver.
Ska hämta mig lite, sen får jag försöka gottgöra detta svek tydligen...![]()
En present till lilla blomstret och alla andra som tydligen saknat oss något alldeles enormt.
Mästerfotografen har förevigat dagens "backa upp på kloss"-shaping. Vilken tur ni har!
![]()
![]()
![]()
![]()
(Det visar sig vara rätt elakt att fotografera med klickande kamera under klickerträning. En hel del tvärnitande "men var är mitt godis då!?"-förvirring. Förlåt, Monster!)
Sådär. Det var väl värt tre veckors lidande?![]()
Nästa gång ni reser bort får du faktiskt hålla dig i wifi-land![]()
En present till lilla blomstret och alla andra som tydligen saknat oss något alldeles enormt.
Mästerfotografen har förevigat dagens "backa upp på kloss"-shaping. Vilken tur ni har!
![]()
![]()
![]()
![]()
(Det visar sig vara rätt elakt att fotografera med klickande kamera under klickerträning. En hel del tvärnitande "men var är mitt godis då!?"-förvirring. Förlåt, Monster!)
Sådär. Det var väl värt tre veckors lidande?![]()
Det finns inte så mycket Stesolid på marknaden som jag skulle behöva då ...Du jag hade ingen täckning, enbart nödsamtal... Inte ett mail, inte ett telefonsamtal, ingenting. Telefonen höll käft i nästan tre veckor!
Jag tror jag flyttar till stugan.![]()