Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lånat @Wingates kamera (TACK!!) och fotade snygga långnosen och lilla skithunden :love:
vE2Yl1z.jpg

MIDowjb.jpg

gLTlNBp.jpg

midUbkt.jpg

z6jEc7V.jpg

WfYI00T.jpg

En present till lilla blomstret och alla andra som tydligen saknat oss något alldeles enormt. :grin:
Mästerfotografen har förevigat dagens "backa upp på kloss"-shaping. Vilken tur ni har! :up:

d7GNcRK.gif

M3Cijyw.gif

6W3QpTA.gif

9HYclfp.gif

(Det visar sig vara rätt elakt att fotografera med klickande kamera under klickerträning. En hel del tvärnitande "men var är mitt godis då!?"-förvirring. Förlåt, Monster! :o)

Sådär. Det var väl värt tre veckors lidande? :)

En present till lilla blomstret och alla andra som tydligen saknat oss något alldeles enormt. :grin:
Mästerfotografen har förevigat dagens "backa upp på kloss"-shaping. Vilken tur ni har! :up:

d7GNcRK.gif

M3Cijyw.gif

6W3QpTA.gif

9HYclfp.gif

(Det visar sig vara rätt elakt att fotografera med klickande kamera under klickerträning. En hel del tvärnitande "men var är mitt godis då!?"-förvirring. Förlåt, Monster! :o)

Nästa gång ni reser bort får du faktiskt hålla dig i wifi-land :rage:

d7GNcRK.gif

M3Cijyw.gif

6W3QpTA.gif

9HYclfp.gif

:rage:

Men jag älskar att heta lilla blomstret:love:

Du jag hade ingen täckning, enbart nödsamtal... Inte ett mail, inte ett telefonsamtal, ingenting. Telefonen höll käft i nästan tre veckor! :love:
Jag tror jag flyttar till stugan. :D
Det finns inte så mycket Stesolid på marknaden som jag skulle behöva då ... :crazy:

(Ja alltså, inte om du flyttar till stugan, utan om jag blev utan täckning i tre veckor).

Mår monstret bra? :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 205
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
512
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 615

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka