Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
DSC_0312.webp

2 simturer för lilleman, matte ska väl våga sig i med mer än benen...
Men, visst är det Kronan-husen där i bakgrunden? Finns det strand där mittemot alltså? Tänk om jag hade vetat det när jag hade dragit med stackars Skrället på promenad äända till Trafikverket :D Hade tänkt att vi (=han) skulle svalka oss nedanför Seminariet, men det var så fullt med folk där.

Slut som artist..

Han inser inte hur gammal han är.
Om han inte har simmat så har han sprungit runt med sin leksak/gömt leksak/terroriserat oss och gruffat på andra hundar i över 4 timmar.

Vägrar att ligga i skuggan så det är tur vattnet finns att svalka sig i :)
Snapchat-975610385.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: bobbbo
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 536
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 397
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama