Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
DSC_0312.JPG
 
2 simturer för lilleman, matte ska väl våga sig i med mer än benen...
Men, visst är det Kronan-husen där i bakgrunden? Finns det strand där mittemot alltså? Tänk om jag hade vetat det när jag hade dragit med stackars Skrället på promenad äända till Trafikverket :D Hade tänkt att vi (=han) skulle svalka oss nedanför Seminariet, men det var så fullt med folk där.
 
Slut som artist..

Han inser inte hur gammal han är.
Om han inte har simmat så har han sprungit runt med sin leksak/gömt leksak/terroriserat oss och gruffat på andra hundar i över 4 timmar.

Vägrar att ligga i skuggan så det är tur vattnet finns att svalka sig i :)
Snapchat-975610385.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
54 55 56
Svar
1 105
· Visningar
72 905
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 112
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 626
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
405
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp