Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka härliga öron.
Vilka härliga öron.
På gården hade vi en kamin på ben. Stora vovven låg med tassarna under kaminen och så nära att jag fick dra bort honom ibland för att det luktade bränt hår. Han njöt så han sov tungt, och blev i stort sett okontaktbar.Visa bifogad fil 107564
Vovves första brasa. Hon tycker att vi kunde flytta på gallret så hon kan komma ännu närmare. Varmt och mysigt!
Torsten har nog liiite mer fluff, skulle jag tro. Han ser nästan ut som en liten isbjörn.På gården hade vi en kamin på ben. Stora vovven låg med tassarna under kaminen och så nära att jag fick dra bort honom ibland för att det luktade bränt hår. Han njöt så han sov tungt, och blev i stort sett okontaktbar.
Nuvarande lilla tanthund håller sig på de absolut kallaste ställena i huset.
Tvivlar på pälsen. Den har ingen underull, bara lite grövre strån och är inte speciellt tät. Men han ratar bädden avkomman köpte. Det blir för varmt i en bädd.Torsten har nog liiite mer fluff, skulle jag tro. Han ser nästan ut som en liten isbjörn.
Hade han varit människa, kanske han hade varit en sån som njuter av att bada i isvak? Och/eller en sån som går i shorts och t-shirt när andra har tagit fram dunjacka och mössa? Bara lite allmänt varmblodig, liksom?Tvivlar på pälsen. Den har ingen underull, bara lite grövre strån och är inte speciellt tät. Men han ratar bädden avkomman köpte. Det blir för varmt i en bädd.
Hans favorit är antingen mina kläder, eller en hundkudde som han lägger huvudet på.
Han är helt enkelt ...annorlunda, Svårare än så är det inte