Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gry i hennes omsydda täcke 🙈
92452ED9-B02D-4E8D-8022-B1FE0393844D.jpeg
 
Visa bifogad fil 107564
Vovves första brasa. Hon tycker att vi kunde flytta på gallret så hon kan komma ännu närmare. Varmt och mysigt! :love:
På gården hade vi en kamin på ben. Stora vovven låg med tassarna under kaminen och så nära att jag fick dra bort honom ibland för att det luktade bränt hår. Han njöt så han sov tungt, och blev i stort sett okontaktbar.

Nuvarande lilla tanthund håller sig på de absolut kallaste ställena i huset.
 
På gården hade vi en kamin på ben. Stora vovven låg med tassarna under kaminen och så nära att jag fick dra bort honom ibland för att det luktade bränt hår. Han njöt så han sov tungt, och blev i stort sett okontaktbar.

Nuvarande lilla tanthund håller sig på de absolut kallaste ställena i huset.
Torsten har nog liiite mer fluff, skulle jag tro. 😍 Han ser nästan ut som en liten isbjörn.
 
Torsten har nog liiite mer fluff, skulle jag tro. 😍 Han ser nästan ut som en liten isbjörn.
Tvivlar på pälsen. Den har ingen underull, bara lite grövre strån och är inte speciellt tät. Men han ratar bädden avkomman köpte. Det blir för varmt i en bädd. :)

Hans favorit är antingen mina kläder, eller en hundkudde som han lägger huvudet på.
Han är helt enkelt ...annorlunda, Svårare än så är det inte :laugh:
 
Tvivlar på pälsen. Den har ingen underull, bara lite grövre strån och är inte speciellt tät. Men han ratar bädden avkomman köpte. Det blir för varmt i en bädd. :)

Hans favorit är antingen mina kläder, eller en hundkudde som han lägger huvudet på.
Han är helt enkelt ...annorlunda, Svårare än så är det inte :laugh:
Hade han varit människa, kanske han hade varit en sån som njuter av att bada i isvak? 🥶 Och/eller en sån som går i shorts och t-shirt när andra har tagit fram dunjacka och mössa? 😁 Bara lite allmänt varmblodig, liksom?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
54 55 56
Svar
1 105
· Visningar
72 905
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: Acto
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 276
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 064
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp